mandag den 23. januar 2012

Dora har født

Lørdag d. 14 fra kl.0215 til ca kl 9. om morgen gik Dora i fødsel.
Da jeg syntes hun var større end sidste gang forventede jeg at der var flere hvalpe i hende end sidste gang.
Overraskelsen var dog stor da hvalp efter hvalp, dukkede op i natten. Da fødslen var til ende var der ankommet 5 drenge og 2 piger.

k
Billedet viser hvalpene 1,5 dag gammel. De er der alle 6. Da det er mit tredje kuld skal hvalpene hedde noget med C.
For pigerne bliver det : Cruella De Vil & Celine Dion
For drengene ligger det lidt svære da jeg har flere gode navne at vælge imellem. Dem der ligger fast er: Charles Dickens, Charlie Chaplin, og Christer Wijk Der udover vakler jeg mellem Chuck Norris, Cassius Clay, Christoffer Columbus

Når folk vælger at købe en hvalp hos mig, får de en hvalp som kommer med en stor hvalpepakke, som indeholder foder, en god kam, snor og halsbånd, som de har prøvet at gå i, legetøj med duft af "familien.
De vil have mødt mange forskellige mennesker og jeg har "playdate" med en venindes søn. De vil også have mødt andre racer end dværgschnauzere.
De er naturligvis chippet, og har fået ormekur. Hvalpene er med DKK stambog.
Begge forældre er øjenlyst og fundet fri for arvelige øjensygdomme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar