onsdag den 10. september 2014

Hvalpene er nu 4 uger gamle


Hvalpene er nu 4 uger gamle og der sker en masse.
Sidste uger da de blev 3 uger fik de deres første ormekur. Det fortsætter jeg med til de rejser.
Hvalpene har enkelte gange prøvet at være uden for deres kurv, i forbindelse med at jeg har gjort rent hos dem. I dag har jeg forsøgsvis vent deres kurv om så de selv kan søge ud. Hvilket et par stykker straks benyttede sig af.
Kurven bliver kun vendt når jeg er hjemme lidt endnu, da jeg ikke vil risikere at de ikke kan finde ind i varmen igen.
Hvalpeleg i kassen. Jeg elsker de små forbensdask

Siva er begyndt at forlade dem mere og mere. Hun insisterede meget højlydt på at det var tid til at komme med i seng. Jeg kapitulerede efter et par timer og hentede hende.
Fagre nye verden.

 I den forgangne weekend har de første hvalpekøber også været forbi, og i weekenden vi kommer til, kommer endnu 2 par og kigger.
Helle og Elvis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar