søndag den 15. juli 2018

Hvalpe 5 uger, 1 hvalp er ledig

Så blev hvalpene 5 uger og de er nu halvvejs igennem deres tid hos mig.
Det er tydeligt at de begynder at få meget mere personlighed.
Den helt fantastiske sommer er en stor hjælp. De små får lov til at tilbringe det meste af dagen i haven, i en kæmpe hvalpegård, da haven ikke er helt hvalpesikker.
De er flinke til at besørge udendørs.
Jeg tilbringer mange timer med at sidde helt stille og kigge på dem.
Hovedbillede af hvalp

Legal tyggeting

Knap så legal tyggeting, men sjovt lidt endnu.
De er så småt ved at få de første tænder og afprøver dem gerne, på alt hvad de kan komme til.
De små er supergode til at søge ind i skyggen, hvor den ny findes. Bag min ryg under en stol og andre gode steder, hvilket giver mig lidt udfordringer, for lige pludselig er de "væk"
Gemt, under en stol i skyggen

Den væsentligste prægning er godt i gang. Jeg forsøger at have så mange gæster som muligt, for at give hvalpene er varieret hverdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar