tirsdag den 30. april 2013

Hvalpene er nu 5 uger.

Alle hvalpene søger nye hjem
Hvalpene er nu blevet 5 uger og der sker rigtig meget.
De har alle fået tænder hvilket tydeligt mærkes når man sidder inde hos dem. Jeg kan nu også huske hvorfor det er mine badetøfler ser ud som de gør :-D

 
Av av. Tænderne kommer fint frem

Siva er begyndt at forlade dem mere og mere, samtidig har hun overladt mere af rengøringen til mig. 
Der er også blevet langt mere lyd i hvalpegården, hvor man indimellem godt kan være i tvivl om at alle overlever, da det lyder meget drabeligt. Motorikken er også ved at være med dem og det er en fornøjelse at se en lille hvalp løbe fra den ene ende til den anden for at angribe en bror.
Alle overlevede
For at stimulere deres sanser mest muligt skifter jeg legetøjet hos dem hyppigt, hvilket også giver mig en chance for at få det vasket og holdt ordentligt rent.
Jeg kan også konstaterer at frækheden og interessen for omgivelserne hos hvalpene er stigende
Nej nej. Det er ikke snoren til kameraet jeg trækker i. Jeg undrede mig også over at det hele blev så rystet






Hallo derude, hvad sker der?


Pt går det meste af mit arbejde med at fodre, gøre rent og nusse. Vi er lige begyndt tilvænningen til halsbånd, hvilket også hjælper mig med at skelne dem fra hinanden. I weekenden er græsset også blevet slået således at jeg kan sætte dem ud på græs uden at de forsvinder.
De skal i løbet af denne uge også have ormekur nr 2, således at de kan være nogenlunde ormefri når de flytter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar