onsdag den 4. september 2013

Sommerferie



Så er sommerferien kommet og gået, og vi er atter på vej i den vante gænge.
Sommerferien blev indledt med at Dario blev afleveret til sin nye ejer, og selvom jeg ved han har fået et godt hjem, så er det alligevel iblandet en vis potion vemod, da han jo havde gået så længe hos mig. Heldigvis får jeg lov at følge meget med i hans liv.
Jeg hører også jævnligt fra de andre hvalpe og får lov til se billeder. Det er så dejligt at få lov at være med i deres liv. Hvalpekøbere skulle bare vide hvad det betyder for os at få billeder.

Her er der et billede af Cosmo, som tydeligt trives
 Sommerferien blev ellers brugt på at udstille og at rejse.
Den 17+18/8 var der udstilling i Andst, og det var første gang at Siva kunne stille i Championklasse på dansk jord, så det skulle afgjort prøves.
Om lørdagen under Ligita Zake, fik vi Excelent med CK, blev 3 bedste chamtion tæve og BIK4. Desværre gik certet til en af dem før mig. Aftenen blev sluttet af med en super hyggelig fællesspisning, sammen med DSPK.
Søndag, var det så Paul Jentgen der skulle dømme, og det er tidligere gået os godt under ham. Ligeledes denne gang fik vi EX,CK og blev 3. i klassen, men desværre ikke taget ud til bedst i køn. Så ingen DKCH i denne omgang, så vi må på den igen.
Da jeg således var tidligt færdig, blev jeg enig med mig selv om at jeg lige godt kunne lægge sydover mod Leipzig, og min camping plads.
Den efterfølgende uge blev tilbragt i Leipzig, med at køre lidt rundt og gå nogle dejlige ture i omegnen. Desværre var vejret ikke helt med mig. Så det var ikke helt så varmt som håbet, og vi havde også et par dage med regn
Det "lille" telt slået op, og kravlegården er sat til. I baggrunden skimtes lige en østtysk LADA/ Wartburg med toptelt

Nu med lys
For et par år siden fik jeg til min fødselsdag en vamelampe til mit telt. Den har været godt i brug i år. Og som det kan ses giver den et forrygende lys. Derudover kan den holde teltet varmt på de kølige aftner som jeg desværre oplevede. Den er genial og kan varmt anbefales

Auensee, 12 hektar stor og ca 3 km rundt. Det blev hurtigt en god morgentur
Lille bro, som man desværre ikke måtte betræde
 I denne region af Tyskland vælter det ikke ligefrem med camping pladser, så jeg havde taget hvad jeg kunne finde. Heldigvis lå den midt i kæmpe grønt område og der var masser af muligheder for gåture. Hvilket både hundene og jeg nød.
Som det ses er  hundene vældig afslappet omkring det her camping

Lørdag og søndag var der så dobbelt international udstilling i Leipzig.
Lørdag dømte Hr Nagels, og jeg blev 1. i Championklasse, fik et VDH cac og blev 2. bedste tæve med reserve cacib.
Søndag dømte Nils Jordal, desværre blev jeg kun 2. i Championklasse, men på grund af at det var en Tysk vinder udstilling så talte reserve CAC som rigtigt, så nu mangler jeg kun 1. Det lykkedes mig også at vinde Reserve Cacib, og det var straks mere interessant, da vinderen er undervejs som international champion, så jeg må vente spændt ved postkassen

Mandag morgen gik turen så hjemad igen, og teltet blev pakket ned i tør tilstand. Heldigvis

Den lille fyr dukkede op da jeg pakkede sammen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar