onsdag den 20. august 2014

Hvalpe 1 uge gamle

Så er hvalpene blevet 1 uge gamle. De har helt efter planen alle fordoblet deres vægt, og man kan næsten høre dem vokse. Siva er vanen tror en eksemplarisk mor, hvilket betyder at jeg har forladt min vågepost på sofaen, og er rykket tilbage i soveværelset. Dejligt.
Min mor har også været på et kort besøg i dag, for at se de små og hjælpe med 1. uges billederne.
Pigerne, 1 uge gammel
Jeg har nu bestemt hvad hvalpene skal hedde; og foruden Elvis Presley, bliver pigernes navne: Ella Fitzgerald, Edith Piaff, Emmylou Harris og Elga Olga. Det er endnu ikke bestemt hvem der er hvem. Det finder jeg ud af når de bliver lidt ældre og jeg ved hvilken jeg skal beholde.

Elvis, 1 uge gammel

Elvis synes det er trættende at blive fotograferet
Siva kontrollerer at alt er i orden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar